ridit

Postat den: 2013-10-21 @ 21:10:08 | Allmänt | Kommentarer (1)

Dagens ridpass: red boss intidhuset idag, och de gick sådär. Eller han var fin och pigg, men han var lite stretig idag, ville inte riktigt lyssna i början, mest sprang , och sprang ifrån arbetet. Jag tänker att hela tiden hålla handen stilla samt spöt och inte använda händerna så mke när jag ska bromsa. Så idag när han inte lyssnade så mke på rösten och när jag försökte sitta tillbaka och inte heller ta försiktigt i tygeln så gick jag in på små volter så han var tvungen att minska takten. Han var i slutet väldigt fin och lyssnade bra för skänklen idag igen. Så de kändes bra. 

För övrigt så åkte mamma och pappa till jkpg och "små shoppade lite" och jag dammsuga under våningen, pappa skickade ett sms på en jätte snygg bondelid skjorta till mig.. tyvärr fanns den inte i min storlek vilket var lite tråkigt.. Men jag får hänga med in nål. Annan dag ,vill iaf köpa en skjorta (långarmad) och även en liknande såhär gärna Morris 
en odd molly skulle även sitta fint i vinter garderoben, men de behövs inte just nu känner jag. Utan mer en skjorta och en sån där som jag visade på bild. 

Vad har ni gjort idag? 








Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Wilma

Asfin blogg Lina, diggar den & dig starkt! ♥

Svar: tack finaste Wilma! Gillar din blogg & dig som person oxå ❤️
linajansson.blogg.se

2013-10-21 @ 21:25:10
URL: http://wilmafur.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan