I'm so happy

Postat den: 2013-10-24 @ 21:40:42 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag mår bra. Asså helt ärligt nu. Jag ÄR lycklig. Så jävla lycklig. Jag har en mer än en bra familj, mat på bordet, sover under tak och helt frisk. Jag har den finaste bästa vännen man kan ha. Och jag har dom bästa kompisarna. Jag har en super fin ponny som har kapacitet att tävla internationellt/nationellt (även om de inte hinner bli med just MIG på ryggen) skolan flyter på och ja.. Hela mitt liv flytter på. Saker lämnas i det förflutna en gång för alla nu. Asså seriöst. Nu får de räcka med mer tankar bakåt. Ja sure minnen finns kvar. Men de negativa tar snart över de positiva minnerna. Så jag är glad. Jag mår så jävla bra. 

Tack och hej för mig idag. Älskar er alla. Puss. 





TOMMOROWLAND<3 

Natti natti 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan