Asså ledsen

Postat den: 2013-10-28 @ 16:23:25 | Allmänt | Kommentarer (0)

Förlåt så hemskt mycket för så kasst bloggande. Vet inte varför jag tappade de, bara hände. Men iaf, ska försöka nu! 

Har ridit ett par pass sen sist, ställde upp ett hinder för någon dag sen, bara för att jag skulle sluta tänka på hur jag kom och skulle hålla en bra gallop med mycket power i. Jävlar va fint de gick. Känner att de går bättre och bättre nu med hoppningen. Jag börjar lära mig mer nu att se avståndet och de underlättar ju. Och boss gör de oxå.ridit dressyr oxå och sjukt hur pigg han är, går knappt att hålla i han.

Men iaf idag vilar han för de ska ju bli storm så känner inte att vi ska göra något idag. Skulle egentligen hopptränat på onsdag men kan inte de för jag ska jobba på pappas jobb tisdag , onsdag, torsdag för att tjäna lite pengar, vill inte va pank mer, it's sucks. 

Har lite planer som ni kommer att då veta inom tid med bloggen men de kommer. Hoppas ni kommer se fram emot de! 






Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan