Never give up!

Postat den: 2013-10-21 @ 22:01:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

de är mke som har förändrats i mitt liv.  Ni vet först de här Velandet med hästarna & det till och med gick så långt att jag valde att sluta. Stort beslut som jag idag både tycker lönade sig och var de värsta beslutet i mitt liv. De var bra för mig att ta en paus. Inse att ridsporten var de jag ville göra & satsa på. Men jag slösade även bort en hel sommar med boss, med tävlingar och träningar. men jag är glad att jag vågade ta upp ridningen igen, och jag är oerhört glad över att mina föräldrar vågade ge mig chansen ännu en gång. , tack. Tack till alla er som trodde på mig. Till alla er som hjälpte mig när jag mådde som sämst. Utan er hade jag inte kunnat bestämma mig om något. Även tack till er som försökt trycka ner mig, ni som försökt ge mig expert kommentarer hur jag ska rida boss osv. Ni gjorde mig starkare. men STORT STORT jävla tack till er som alltid gav mig peppande kommentarer, ni som älskade boss lika mycket som jag älskade boss. Ni som Trodde på mig och min ponny. Er älskar jag. Jag menar det verkligen. 

Men vad jag ville komma till var att ge aldrig upp. Fortsätt kämpa med det ni håller på med. efter regn kommer solsken, right? Det är inte alltid framgång. Man måste klara av motgång för att bli bättre. Och visst älskar ni eran egna sport, visst finns de något ni verkligen brinner för? Ge inte upp vara för de kanske är lite motgång. Snart blir det bättre jag lovar er det. Ni kommer Ångra  sig så mycket sen när man väl gett upp. Och visst vill ni tänka & säga till andra  "jag klarade det" och inte " jag gav upp" . WINNERS NEVER LOSE, AND LOSERS NEVER WIN. 



SÅ SANN! 







Finaste ponnyn 




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan