mke senaste

Postat den: 2013-10-20 @ 20:50:57 | Allmänt | Kommentarer (0)

har hänt så sjukt mke sen sist jag blogga. Ni vet ju att jag velade med hästarna.. Men sen en dag bestämde jag mig. Nej nu ska jag satsa. Och faktiskt har jag inte slutat nu. Hållt på med hästarna nu i flera månader och inte ångrat de en sekund.. jag saknade boss så sjukt mke. Och med facit i handen tror jag ärligt de var bra för mig att ta den där pausen, för att förstå att de var boss jag ville satsa med. Att jag inte klarar mig utan hästarna. Nu tränar jag bara boss, dressyr och hoppning och har bara hoppat boss ca.3 ggr under de månaderna jag har ridit han nu igen. Resten har Anne hoppat (min tränare) och trots ingen hoppning eller tävling så tröttnar jag inte. Jag älskar ridsporten, den är en del av mitt liv. Och nu satsar jag med boss. Ska inte tävla på boss nu detta året 2013. Utan tränar bara nu de sista månaderna. Fin slipar och får han och jag till ett team. år 2014 är vårt år. Året då han kommer kunna hoppa hus. Året då vi kommer att kämpa på banorna om den blå gula rosetten och jag vet att vi kommer bli farliga. Redan nu är boss farlig, men jag måste hitta alla knapparna på boss, hitta exakt alla. Sen ger jag mig ut på banorna igen. Sen har de ju hänt massa andra saker i mitt liv, kompisar, fotbollen, svek, killar osv. Men inget stort. År 2013 har varit ett så bra år. Jag har varit glad konstant. Bara små saker men som lätt glöms bort dagen efter. Jag är varit så glad och vill fortsätta vara det året ut nu. 

Hur är de med er? Har erat liv förändrats ngt på sistone? :) 



Juste har fått en enorm crush på Chuck bass , ed westvick. Så sjukt snygg är han och jag typ dör varje gång jag ser han på film.. vill hitta en kille som han!


Första gången boss hoppa seriöst sen skadad! Han var så fin då!! 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan