Godmorgon

Postat den: 2013-10-22 @ 09:41:11 | Allmänt | Kommentarer (0)

Igår tittade det in nya läsare vilket var trevligt, hoppas många av er vill stanna. Idag hade jag sovmorgon så var sjukt skönt att sova ut. Behövdes verkligen. Idag är det tisdag vilket betyder endast en lektion nu på morgonen innan de blir lunch. Efter de har vi 4 (hemska) lektioner att ta itu med. Efter alla de lektionerna har jag utvecklingssamtal, herregud hur ska de gå. Och sen åker jag hem. Fixar boss Box m.m. Och även rider han lite jogging i ridhuset. Imorgon står en tuff dressyr träning  på schemat. 
Så är ungefär min dag idag. 
Och eran? 


Outfit: 
Byxor: Vita dr denim jeans.
Tröja: Blå vit randig gant skjorta
Jacka: Barbour jacka 
Skor: Dr martens. 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan