Godmorgon

Postat den: 2013-10-23 @ 07:02:49 | Allmänt | Kommentarer (0)

Inte så bra morgon.. Vårt wifi funkar inte i huset längre för internet har tagit slut även i huset.. Så mitt internet på telefonen är till och med snabbare och de finns Lixom inget internet kvar i min telefon. Så ni som känner mig, jag kan därför inte svara på snapchat idag utan för göra de imorgon i skolan.. Kan inte ladda bilder på instagram heller utan idag är jag utan alla dessa appar. 

Men idag blir det friluftsdag uTe i lövhult.. Jag känner mig så vackeeer ! 
Efter lövhult så ska jag hem och dressyr träna.. Och efter de ska jag in till stan igen för att titta hockey. Killarna i klassen spelar mot varandra för alla spelar inte i samma lag så de ska bli kul att se dom möta varandra, känns som hela nässjö ska upp haha!! 

Puss 



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan