Tror att jag skapa kaos på intersport idag

Postat den: 2013-03-27 @ 21:13:37 | Allmänt | Kommentarer (0)

hej alla! Har inte haft tid att blogga , ingen mobil i inget internet kan de bli lite svårt -haha. 
jag har iaf gått i skolan som alla andra människor/barn/ungdomar. 
hade utvecklingsamtal igår, gick oväntat bra haha. och idag så slutade jag och Maja vid 3 (efter att tjatat lite på lärarna) vi drog ner till intersport för att jag skulle beställa fotbolls overall och fotbolls set. det blev lite kaos där när jag kom dit, hade en halvtimme på mig innan bussen gick och alla omklädningsrum var upptagna så bytte om ute i intersport ahha.. hade inga pengar med mig så pappa kände tydligen han som jobbade där (ja pappa tror han är kändis typ) så han ringde till han på intersport så lämnade jag in lappens (där det stod vaD jag hade beställt) bara och så skulle pappa typ betala imorgon eller ngt haha.. så han (från intersport) kom typ och ropade mitt namn/ efternamn lite pinsamt var det men jaJa, hon som hjälpte mig där sa lite på driv. "Ingen koll på den där
tjejen haha" syftade på mig och nej. Just då var det ingen koll på mig, bad min fotbolls kompis lägga tillbakà byxorna som jag inte skulle ha, bad Maja lämna lappen till han som visste att pappa skulle betala imorgon och jag själv sprang mot utgången med Maja i hälarna haha. Vi sprang genom hela stan och hörde folk skrika bakom oss "run bitch run" och vi kom precis till bussen så vi hann med bussen haha, sen  garvade vi sönder.. 
åkte sen hem, och senare var det dags att åka till påskspel på runnerydskolan, Cajsa spelade ngt .. höll på att somna jajaj, var kul ... Eller? 
nu är jag hemma och ska typ sova, ni får ha en så bra kväll.. så hörs vi imorgon hoppas jag, ska va med kompisarna imorgon, fredag morgon hämtar mamma och pappa mig för sen bär det av till Gbg.. Puss. 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan