Ta vara på de ni har.

Postat den: 2013-03-11 @ 21:27:25 | Lina | Kommentarer (0)

Innan jag börjar skriva vill jag bara att ni ska ta vara på de ni har, djur, familj , hästar osv osv. Man vet ALDRIG när olyckan är framme, när man minst anar de, så va alltid extra snälla.

Iaf.. Jag har ju varit off på bloggen hela dagen, varit off lite titt som tätt i skolan med, jag behöver lixom komma ut från denna "måste" bubblan, fokusera framåt, men jag har gått för fort framåt och glömt att bearbeta det gamla. Vilket gör att de Jagas tillbaka nu, när jag hade de som tuffast år 2012 slutade jag inte blogga, kämpade på både med mig själv och bloggen, jag låtsades som allting var som vanligt, måste fixas nu, nu måste jag släppa ett litet tag, i några dagar, tills jag hittat mig själv igen, under tiden bombas min skalle med nya blogg inlägg som kommer göra bloggen super sen!
Ska bara ta ett break först, kan lika gärna vara tbx imorgon. men måste fokusera lite på mig själv.
Viktigt att detta fixar sig på rätt sätt.

Vi hörs om ett tag, jag älskar er alla.

Tillbaka till startsidan