ska börja igen .. Haha lol

Postat den: 2013-03-12 @ 20:47:14 | Lina | Kommentarer (0)

Ska börja blogga igen nu efter en dags paus. Bloggen är mitt liv, bloggat 1 år, det är lixom vardags mat och en ren rutin att blogga.

Jag har iaf ridit riwal idag för mamma är sjuk, var skit kul! han är så fin! Nog om det!
sen gick jag in, tränade rumpan i (FUCKING) 10 min, aj! Sen mage i 5 min. fast bytte ju lite håll osv så vilade ju lite emellan såklart!
Sen så var det dags för mat! Mamma hade gjort korv men vet ni vad? Jag tog tag i mitt liv, gjorde nyttig mat, ägg röra, naturell yougurt med banan och müsli, nyttigt knäckebröd och såklart lite proteiner (apelsin) på det! Så stolt över mig själv att jag kunde stå emot skräpmaten! Nu är jag på topp, och ska ta och plugga lite innan jag äter upp min smarriga & nyttiga mat sen är det dags för duschen! <3

Tillbaka till startsidan