Så ledsen

Postat den: 2013-03-25 @ 20:19:49 | Allmänt | Kommentarer (0)

Det blir ingen blogginlägg för mig just nu, kanske någon gång på kvällen. Min mobil har pajat! Målet sönder så det går inte att använda dendrogs ja internet fet ni ju hur det är, har kämpat med det i 1 timme nu.. Funkar verkligen inte. Så bloggar från ipaden just nu, jajaj. Imorgon är det utvecklingsamtal men känns ändå rätt bra. 
 
Haha suttit och letat vårjacka Just Nu.. Frågade pappa om jag skulle få en peakperformance om jag hittade någon snygg till svar fick jag :
-lina dom är skit dyra. Det första jag såg när jag klickade in där var en jacka för 3000 jag bah: heheh. 
men hittade ändå ingen snygg haha tur det, men får leta vidare.
 
godnatt, jag är ledsen för ni besöker fortfarande bloggen ju,tråkigt att de blir såhär, men jag ska försöka så gott av kan. 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan