Nu har jag suttit och svurit åt min dator.

Postat den: 2013-03-24 @ 18:35:35 | Allmänt | Kommentarer (0)

Hej! Hoppas alla haft en kanon söndag! Det har jag iallafall haft! Vaknade klockan 10 idag hos linn, 10 minuter senare satt jag i Amandas bil påväg hem till mig.. Amanda och jag har umgåts idag. Vi tog foton, resultat kommer när jag fått bilderna skickade. Nog om det. 

Har suttit och svurit åt min dator i ca. 20 minuter nu. eller inte åt datorn riktigt, åt internet. Det är ta mig fan det segaste jag varit med om. Just nu är jag riktigt förbannad så de övergick till tårar när jag läste en väldigt fin och klok kommentar som jag fått på bloggen. 
Jag har inget att klaga på, livet rullar - vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?
Men 
jag funderar väldigt mycket på vad jag vill, spela fotboll bara? Eller både rida och spela fotboll... jag har mycket mer tid med vännerna nu, ja. Men det är något som saknas.. de vet jag. Men är jag redo att lägga ner all min tid och har jag framför allt ork. Lägga ner all min vardags tid på det. Innan var jag van, men nu är jag inte de längre. Men ärligt så pluggade jag mer när jag hade både häst och fotboll.. nu pluggar jag knappt något och ändå spelar jag bara fotboll .. #sadbuttrue. 
Jag ändrar mig fort... från att vilja rida, till att inte vilja, de gör mig så förvirrad men framför allt frustrerad. Är det något fel på mig? Kan jag inte bara bestämma mig? Sluta eller inte. hur svårt kan det vara? 

Jag ska lugna ner mina känslor och funderingar nu, dricka upp min hallonsmoothie och sen ta en varm skön dusch samt njuta av att jag är forever alone, jag ska sluta klaga på att jag är forever alone, faktum är att jag vill va singel. jag älskar det, bästa livet, så nu ska jag vara happy helt ensam,smörja in mig med bodylotion och kika på tv. Appen funkar inte att blogga från och det tar ca. en halvtimme att ens komma in till blogg.se startsida från datorn/internet. Så ja. därav den dåliga bloggningen. Men jag ska försöka att mobilblogga så fort jag hoppat ur duschen. 

Ha en go söndagskväll läsare. Love to you all. 





Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan