Jag är så arg på mig själv.

Postat den: 2013-03-30 @ 19:53:30 | Allmänt | Kommentarer (1)

Jag har gett bort en SM ponny. någonting saknas, hästarna, ponnyn som en gång var MIN, den saknas hos mig. jag har gett bort en ponny som om några år hade kunnat tävla SM med mig. Han var 4 då han tävlade LB 1m, vilket är det högsta fyraåriga ponnysar får tävla när dom är fyra. Han var på toppen redan som fyraåring. han hade hoppat enstaka hinder på 1.20 och flera hinder på 1.10. sörbys boss var perfektion men nu är han inte längre min. JaG ångrar det som fan. Jag vill tävla, träna, rida och slita som ett djur för att få bra resultat på tävlingarna , boss är ponnyn som alla drömmer om, punkt. grattis till min lillasyster som HAR Sveriges finaste ungponny, du har alltid haft tur. jag får så länge ångra mitt val för hela mitt liv typ, känns helt hopplöst. 
 
Godnatt från en tjej som är grymt besviken på sig själv.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym

Vad har hänt? Har du inte kvar honom? :(

2013-04-14 @ 22:12:29
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan