Ja jag saknar de.

Postat den: 2013-03-18 @ 18:29:06 | Lina | Kommentarer (0)

Ja jag saknar alla tävlingar, ja jag håller på att flippa ur.

"Har inte tävlat på ett halvår, har ingen häst. har inte spelat match på ett halvår, har ingen tränare till vårat eget lag" HUR I HELVETE HAR JAG KLARAT DET?!
Jag är en tävlingsmänniska och då är de klart som fan att jag saknar tävlingarna, sjukt mke.

Saknar spänningen inne på banan, alla hinder , alla blickar på mig och på min föredetta underbara ponny. gå igenom banan precis innan start. fullt fokuserad och inte ens märka av omgivningen. bara på sin egen prestation.

Saknar allt tagg i omklädningsrummet innan match. Uppvärmningen och hur man alltid kikade på andra laget på hur duktiga dom är, allt bråk på plan, alla vinster och framför allt cup.

de är klart jag saknar boss sånna här tillfällen när man vill ut och tävla. vi hade så mycket mål. Så mycket planer. Ungponny SM var vår första prioritering i år. Vi hade lyckats. Lugnt. Ta revansch i new forest SM. Alla planer lixom kastades iväg. Och ibland ångrar jag det, som fan.
... Idag.. Är en sån dag.

Tillbaka till startsidan