It's all because of you.

Postat den: 2013-03-09 @ 08:47:11 | Lina | Kommentarer (0)

Vaknade inte av solen idag. Tvärtom.. Tittade ut och de snöade. vill inte ha mer snö, bara vår nu! jaja, just smile and look happy!
Somnade igår som en liten bebbi vaknade klockan 11 av att jag svettades som en Gris, vet inte varför.. titta mobilen och den var typ bombad av sms.. Så var jag tvungen att svara och sen typ kunde jag inte somna om för folket hade ingen respekt av att jag ville sova, så somnade typ en timme efter.
Men nu är jag vaken, tittat ett pretty little liars avsnitt nu, så grymt bra!
Ska snart sätta på mig träningskläderna typ 3 timmar för tidigt men skit samma!

Godmorgon, idag är de lördag. det gillar vi!

(Och nej jag är inte ens fixad on tha bild , men har fan inga nya bilder så fick bli detta) #nomakeup

Tillbaka till startsidan