Hiss och diss!

Postat den: 2013-03-08 @ 12:00:00 | Info | Kommentarer (0)


* Måste dissa alla måsten med mig själv, allt jag vill ha, osv. Ni fattar. Typ jag vill ha en ipad.., ni telefon, vill renovera mitt rum osv.. you get it.. kan lixom inte få allt jag vill ha och dissar totalt mig själv på "jag vill ha" fronten. 


* Dissar mitt ointresse till innebandyn just nu, kanske inte riktigt inte är min grejj, tycker det är .. "uttråkande" just nu, och funderar på att sluta och satsa FULLT ut på fotbollen , känns som 2013 kan bli ett fint fotbollsår för mig.. ^^ 


*Måste passa på att hissa mina kompisar, som alltid finns för mig, älskar mina vänner, och dom är såå coola.

*Tror jag har träffat mer nya vänner bara 2013 än vad jag har gjort hela mitt liv, haha mjoo, nja, men känns så, måste hissa alla nya människor jag lärt känna! 

*Bloggläsarna.. Ni vet att utan er så blir det lixom ingen blogg.. ni är bäst. Måste ju hissa er oxå ;) (såklart) 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan