godnatt

Postat den: 2013-03-07 @ 21:39:10 | Lina | Kommentarer (0)

Nu går jag och lägger mig.. Lite dyster kväll.. Tycker sånt här är lite jobbigt, tänker inte gå in på vad. Utan lämnar det utanför bloggen. Men tar ett steg bakåt nu. För att se om personen tar steget framåt istället, för nu orkar jag inte undra mer. hatar när man "grälar" med någon man står så nära till.

Jaja pratat med Clara i 1 timme på FaceTime! Älskade tjej!

Vet inte riktigt vad jag hittar på för ngt imorgon, men under dagen kommer tidsinställda på bloggen. Så håll utkik! Ställer klockan på 6 imorgon. har ju inget att blogga på.. Men ändå kul att gå upp och slippa stressa.
Nu ska jag sova bort alla tankar och funderingar och låta det ta tid. Det ordnar sig som allt annat. livet blir vad du gör det till. så jaa:
"Tomorrow is a good day"

Tillbaka till startsidan