Trött i benen.

Postat den: 2013-06-25 @ 12:04:50 | Allmänt | Kommentarer (1)

Har nyss gott en PW runt sjön med musik i öronen. För första gången så gjorde inte underdelen av min fot ont, vilket var väldigt skönt. Men jag har ju sulor i mina skor, så kan bero på det oxå såklart hah!
Ska chilla nu fram tills halv 2.. cirka 1 och en halvtimma kvar. Sen cyklar jag mot gymmet.
 
Igår efter gymmet var jag med sara och wilma. Tränade fotboll, sen stack vi och badade i udden. Det var varmt faktiskt. Sen cyklade vi hem och bytte om, sen stack och käkade mat, hur gott som helst! Sen drog vi hem till wilma igen och tittade på TV, sen vid runt 10 så kom jag på den sjuka iden att vi skulle åka och bada igen, så vi tog cyklarna och badade i udden klockan 10 en måndags kväll.. sånna sommarkvällar gillar jag. Sen så cyklade vi hem till wilma igen och tog på oss varma kläder och satt och titta tv och pratade, cyklade hem vid halv 12 sen somnade jag runt klockan halv 1 för höll på med mobilen. Idag är det match klockan 19:00 så dne lär sluta någongång runt 9. Så får se om jag kan få med mig någon från laget som vill bada efter matchen.. haah! Sen så får vi la se vad jag hittar på.
 
Vi hörs sen!
finaste Boss <3 Saknar ni att jag inte skriver om honom?
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym

jag tyckte de var en del av din blogg, boss var typ den enda jag läste om de fina ponny som inte ens nämns längre. De är synd för de var den bästa delen av bloggen enligt mig!!

2013-06-28 @ 18:17:06
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan