Träningsvärk som fan.

Postat den: 2013-06-26 @ 12:02:34 | Allmänt | Kommentarer (0)

 
Vaknade idag av sån jävla träningsvärk idag igen.. men benen är ännu värre idag.. asså jag kan inte gå normalt för jag kan inte stå rakt då spänner sig hela benet och det gör skit ont.. det är sjukt.. har luggit i sängen hela dagen haha. Armanra har jag oxå fått träningsvärk i, så kan inte bära ngt tungt utan får lixom ta det lugnt, men hellre i armarna än benen känner jag just nu iaf. #ajajaj.
Jag brukar tycka att det är skönt för då vet man att det träningen ger skillnad, men denna träningsvärken ÄR värre en all annan träningsvärk, gör sjukt ont haha.
Ska åka hem till landet idag, jobbar ju imorgon så mst åka hem.. ska smörja in mig med ngt så musklerna mjukas upp och inte är spända hahah. Sen titta film till sara kommer :')
 
Vi hörs under dagen idag!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan