Tjäna!

Postat den: 2013-06-25 @ 11:09:48 | Allmänt | Kommentarer (0)

sitter just nu hos mormor och äter frukost. smoothie och en macka. ska snart ut och gå en pw runt sjön med musik i öronen. klockan halv 2 är det gym som gäller. armar/axlar är det idag. Igår körde vi rumpa/ben, fyfan. Är mitt ord, sååå ont i mina ben att jag dör hhaha, rumpan har jag ändå tränat lite hemma innan så den är lite mer "van" att pressas, men inte bena. Aj. Efter träningen cyklar vi hem till Linn, fixar mat och sen chillar, ikväll klockan 19:00 är det match, sista matchen innan sommaruppehållet, BE THERE, just saying. även att lina har as ont i sina ben så kör vi på! Kommer sakna fotbollen nu riktig mycket.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan