Nattiii!

Postat den: 2013-06-29 @ 00:13:18 | Allmänt | Kommentarer (0)

Är hemma i min säng nu. Dagen har varit rolig, eller kvällen. Skön fredag. Jobbade på dagen sen åkte jag hem och bytte kläder och åkte till issa för tjejkväll med issa, Fia, Linnea, Molly, nilla och Stina. Mys. Vi prata, skratta, käka tacos dansa osv. Sen kom Eddie, Anton och Liam och vi typ chilla mest, sen pratade vi tjejsnack och de var faktiskt riktigt intressant. Alla erkände vilka dom har gillat, om dom gillar någon och vilka man inte "tycker" om osv, tjejsnack typ, riktigt härlig lugn fredag! nu är jag trött så ska snart sova.

(vill oxå hälsa ett lycka till, till alla mina kompisar som är på smålandsuttagningen nu, kom igen och kämpa, jag vet att ni kan spela fotboll, gå vidare nu förfan!!)

Nattiiii!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan