Mina tankar och känslor ..

Postat den: 2013-06-25 @ 12:27:37 | Allmänt | Kommentarer (0)

Okej såhär är det.. jag skriver inget om boss längre, det vet ni ju.. och det ser ni ju på bloggen. Det är för att det sårar mig för mycket. Jag verkar ju vara en stabil tjej med fötterna på jorden och "verkar" ha glömt boss ganska enkelt.. är det inte så ni tror? Tyvärr så är det inte så. Boss betyder för mycket för mig för att glömmas bort. Boss är min andra halva och har varit som min lilla bäbis då jag fick lära honom allt. Jag älskade honom och skulle kunna gå genom eld för honom, jag älskar honom lika mycket nu, även att han inte är min. Det sårar, och det är just därför jag inte skriver om boss längre. Men jag har ju alltid varit ärlig på min blogg, så ni borde få veta detta. Det är ju NI som peppat mig hela tiden med boss. Det sårar för mycket när jag publicerar bilder och filmer på boss och mig. Det får mig att inse hur vi har utvecklats, både jag och boss.
 
Jag saknar boss för mycket och jag kämpar hela tiden. Men jag vet ju att jag inte kan ta och fixa både hästarna och fotbollen, och jag älskar ju båda två sakerna lika mycket.
Och boss är skadad just nu.. Cajsa och Boss gick omkull här hemma en dag, så han har skadat sitt knä. Inget är av eller så, men han reagerade på böjprovet.. åh min lilla plutt, jag är så rädd om honom, vill inte att han ska ha ont..ni förstår inte hur mycket det sårar. Folk som har häst och sen sålt den kanske förstår hur ont det gör att sakna sin ponny.. men jag menar nu är ändå boss hemma hos mig, han är lixom min syrras. men ändå gör de lika ont, så fruktansvärt ont.. jag klarar inte av detta så länge till.. men nu vet ni just varför jag inte bloggar om boss, det är inte för att jag inte vill, utan för att det sårar så sjukt jävla mycket att titta tillbaka på alla framgångar med boss.. <3
 
"you never know how strong ýou are until being strong is the only chooice you have"
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan