ingen träning idag.

Postat den: 2013-06-19 @ 20:52:52 | Allmänt | Kommentarer (0)

Efter att ha cyklat upp i SPÖREGN till träning en kvart innan fick jag sms från tränaren "träningen är inställd för de åskar för mycket" jag var svin blöt och hade inte ens behövt cykla upp dit. Men som tur var så hade matilda och tilda oxå missat att den var inställd, tilda cyklade hem, men jag och matilda stannade kvar och tittade på p17 match, tror de var dom iaf. de va faktiskt riktigt kul, var lite blandade åldrar tror jag, från 99,98,97 och 96 tror jag fanns med oxå, inte helt säker på 96 men 97 iaf. De va så blött så de var pölar på planen och bollen typ stannade i pölen ibland. När folk tacklade varandra så ramlade dom rätt i vattenpöl. De blev typ tjafs och halvt "slagsmål" oxå, påmindes lite om hockey matcher så fotbollsmatchen var riktigt rolig att titta på faktiskt. Nyss kommit hem och värmt mig, ätit korv och dricker apelsin juice med ett sugrör har ett sår i munnen så kan inte dricka på en sida. Kan knappt äta men får iaf dricka med sugrör. Jippi! vi hörs!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan