godnatt!

Postat den: 2013-06-23 @ 23:21:37 | Allmänt | Kommentarer (0)

Landat i nässjö nu och i min säng. Pratat med issa, just girlsnack. Behövdes, smsar med min bästa vän Sara sundberg även kallad prima ballerina. Och har även frågat en tjej på facebook om lite hjälp om hur man äter rätt när man tränar osv för att bygga muskler. Så nu vet jag det. Imorgon flyttar jag in hos min mormor ett tag. Är trött på att bo på landet och inte kunna ta mig någonstans. Så har pratat med mormor , så väskorna ska packas imorgon bitti, cykeln ska med oxå. Sen bor jag hos mormor ett tag! då slipper jag åka bil vart jag än ska och passa alla tider som mamma och pappa ska köra in mig.
Imorgon ser schemat fullspäckat ut. ska gymma runt klockan halv 1. sen åker jag hem (eller ah till mormor) äter lite osv. Ska träffa sara oxå såklart. Sen iväg till fotbolls träning klockan 17:00. Sara hänger med och tittar. Sen får vi se vad jag gör. de ordnar ju sig. ha en bra sömn allihopa, Natti'


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan