Godnatt!

Postat den: 2013-06-25 @ 23:01:25 | Allmänt | Kommentarer (0)

Spelat sista matchen innan sommaruppehållet.. fyfan vad jag ´kommer sakna fotbollen.. men det var skönt att det avslutades på bästa vis!! VINST med typ 8-1 eller något liknande.. as skönt och alla spelade skit bra.. Så jäkla gött med denna vinsten, och nu kan det bli så att vi kommer upp och ligger topp 3 i serien, vilket vi aldrig gjort förut, antingen 3a eller 4a, men tränaren sa att det nog blir 3a och sjukt skönt att ligga topp 3 och vara med och fightas om 1 platsen!! Badade sen på udden med linn och wilma, var sjukt skönt att hoppa i vattnet efter matchen så de var bara kul. Sen cyklade jag hem och käkade mat. Skulle egentligen till linn efter det, men vi bestämde oss för att träffas imorgon på morgonen istället, ta en PW osv. Så nu har jag suttit och tittat på datorn och Snapchatat hela kvällen. Letar efter en bra högtalare och har ju redan en favvo, Beats by dr.dre har en sjukt bra högtalare, hoppas bara att den funkar till Iphone 5, men de ska gå att koppa in med sladd så får prata med pappi. Ska jobba på torsdag och fredag...(sen måndag, tisdag, onsdag veckan därpå') så kanske samlar ihop till högtalaren själv haha.
 
Ska försöka sova nu så jag vaknar lite tidigare imorgon. idag vaknade jag halv 11 kändes som hela morgonen var borta typ.. haha. Men kommer bli svårt att somna nu då jag typ har ställt om dygnet lite.. men vi får försöka. Vi hörs mer imorgon. Puss natti.
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan