Alla väljer själva.

Postat den: 2013-06-29 @ 11:25:34 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har ni någon gång kännt er må såå himla dåligt? Att ni aldrig vet vart ni ska ta vägen? Ni vil bara gräva ner er långt under täcket och inte gå därifrån? Vad får er att hitta styrkan tillbaka? 
 
Jag har själv mått sådär dåligt, 2 ggr faktist. Men jag gav aldrig upp. Jag trodde att jag skulle ruttna bort tillslut. Men någonstans inom mig fanns en tanke om att allting blir bättre. Så jag kämpade på.Satte på ett leende och gick vidare, jag visste att de skulle såra ett tag, men jag skulle överleva. Jag tröttnar lätt på folk som smsar mig och skriver hur dåligt dom mår, KLART jag finns alltid för mina kompisar, ska alltid hjälpa till alltid. Hur dom än mår, vem som än är taskig hjälper jag. Det finns lixom två två typer. 
Dom som mår dåligt men försöker kämpa, pratar med mig och jag hjälper, och sen försöker lixom hitta styrkan. Sen dom som mår dåligt och pratar med mig sen lixom alltid kommer och fortsätter klaga. Lixom inte tar sig i kragen och "fan detta ska jag fixa" istället lixom bara klagar och klagar. 
Jag tröttnar fort när kompisar BARA smsar när dom mår dåligt, sen när jag försöker hjälpa till svarar dom inte, sen nästa dag smsar dom igen och bara klagar. asså de blir inte bättre, bara klag klag klag. 
 
Vad man än går igenom så går det att hitta sin inre styrka och försöka lösa det. Allting blir inte bra på en dag, det kan ta tid, men tillslut släpper det. Om man bara vågar lita på sig själv. Det hjälper inte att gå och klaga varje dag.
 
"Everything is going to be okey in the end, if it not´s okey, it´s not the end"
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan