åh jag ångrar mig så jävla mke

Postat den: 2013-06-30 @ 23:58:03 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag har gjort de värsta beslutet i hela mitt liv, jag har gjort ett stort fucking misstag, och de gör så jävla ont i mig, jag saknar honom så sjukt jävla mycket, saknar alla tävlingar och alla minnerna, saknar känslan av att HAN är MIN, och att JAG kunde ha lyckats med honom. Jag saknar honom så sjukt jävla mke.

When you try your best but you don't succed, when you lose something you can't replace and the tears comes streaming down your face, could it be worst?!

jag är så sjukt arg och besviken på mig själv att tårarna inte kan sluta rinna, hatar kvällar som dessa när allting blir för mke


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan