3 st vänner... som jag älskar över hela mitt hjärta.

Postat den: 2013-06-29 @ 11:36:21 | Allmänt | Kommentarer (0)

Sara sundberg... Hon och jag har inte varit såhär bra vänner så länge. Vi hittade varandra för ett tag sen..men jag älskar henne över hela mitt hjärta och jag kan inte leva utan henne. Jag kan inte, jag behöver prata med henne minst 1 gång per DAG. Hon är som min drog, min allra bästa vän som jag kan lita på och som är som min själfrände.
 
Isabelle Larsson.. Vi har känt varandra sen vi var små bebisar och inte tröttnat på varandra ännu. Vi träffas inte hela tiden men ändå glider vi inte isär, Issa och jag ringer till varandra och lipar i telefonen. När hon mår dåligt ringer hon, när jag mår dåligt ringer jag till henne, vi kommer överrens så mke när vi ringer än när vi smsar. issa är en av mina bästa vänner och jag älskar henne, hon är en stoor plats i mitt hjärta.
 
Clara Linden... hon är en sån där kompis som är "vem har gjjort något, jag ska fan slå den" sån som alltid får mig glad, som alltid pratar och är positivit inställt. GIRLPOWER. Sån jag alltid känner att jag kan smsa, för HON säger inget till någon, första gången jag träffade henne sa jag min största hemlighet ever till henne, som inte kan sägas.. som bara få vänner vet om.. och jag sa de för jag kände "wow denna tjejen kan jag lita på" och den är fortfarande bevarad hos clara. Hon betyder och det är skönt att veta att clara alltid finns där med hennes girlpower och jag kan smsa henne när det behövs 
 
Jag har SÅKLART massa andra men dessa 3 pratade jag seriöst med för någon dag sen och märkte att dessa verkligen behövdes lyftas fram. 
 
Tack för att ni finns utan er hade jag inte klarat mig <3
 
 
...har jag redan gjort, och det är jag väldigt glad över <3
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan