Sorry!!

Postat den: 2013-07-12 @ 10:58:06 | Allmänt | Kommentarer (0)

ledsen för kass bloggning, men ska ju byta portal, de är bara lite som ska fixas, header osv. Så de tar sin lilla tid.
om 2 dagar drar jag till Mallorca! Sjukt hur snabbt tiden har gått nu. Har 4000 kr att handla för. Men såklart ska lina hitta något i Sverige som hon såååå gärna vill ha, de är bruna primeboots som ja ÄNTLIGEN har råd med, de är dyra men såå snygga till tajta jeans, yammii. Så jag sparar pengarna istället köper typ bara en plånbok i mallis de är så billigt, glass osv. Så har jag pengar till mina skor. Smart va?

Jag hör av mig senare puss!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan