Jobbar.

Postat den: 2013-07-03 @ 12:36:54 | Allmänt | Kommentarer (0)

Sida dagen idag, asså sååå skönt. Pengar in på mitt nya kort till Mallorca som vi drar till om ca 11 dagar, kan de bli bättre? När jag kmr hem ska jag blogga om går dagen och sen förhoppningsvis (om jag får för Cajsa) ska jag fixa boss, sen kmr sara till mig, vi ska ha en tjejkväll hon och jag, käka gott och titta gossip girl hon och jag och sen massa tjejsnack. åååh kmr sakna henne så under tiden jag är i Mallorca!!! så får va med henne mke nu så länge!

Vi hörs senare! Bara några timmar kvar på jobbet...


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan