JAG HAR EN SÅN NYHET TILL ER ALLA PÅ BLOGGEN.

Postat den: 2013-07-03 @ 20:28:57 | Allmänt | Kommentarer (1)

Asså jag hoppar på ett ben, andra är typ i himlen, jag är så sjukt glad att jag knappt kan fatta det själv. Men jag vill skriva ett eget inlägg om de, så ni får reda på de imorgon. Sara ljung & sara sundberg vet redan hahaha. Men ni kan smsa mig eller skriva on fb så kan jag berätta till alla er andra läsare - ni får hålla ut tills imorgon ;)
 
Sara är hos mig nu. Jag har fixat boss borstat, smörjt in han, gått promenad och gett han kärlek, älskiii. 
Sen ska vi till tjejkompisarna så mamma skjutsar in oss snart, wiiee. 
 

KAN någon kanske lista ut vad som hhänt?? ;) Ni får tills imorgon på er!!
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym

jag skulle verkligen bli så sjukt glad om detta handlar om din häst, jag älskar hästar men aldrig fått chansen o rida. Nästa vecka ska jag få rida på en ponny som ser ut som din min dröm går i uppfyldelse. Seriöst jag har lärt mig mkt mer om hästar igenom din blogg tack så mycket.

2013-07-03 @ 23:16:27
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan