Inte ens trött.

Postat den: 2013-07-03 @ 23:28:58 | Allmänt | Kommentarer (0)

Varit med tjejerna hela kvällen, blev hemskjustad vid klockan 11 av sara´s syster med sara. Gav upp hoppet om att somna vid denna tiden, har blivit en liten nattuggla och är mer trött på dagen än på kvällen - typ. 
 
Igår jobbade jag ju till klockan 4, sen ut till stallet och fixa boss, ut och gå osv. Som jag brukar. Sen cyklade jag in till stan, mötte sara sen stack vi till udden, träffade massa goa vänner och tände en liten brasa. Först var det ngen eld utan den försvann alltid, sen tog vi bensin från mopederna, då jävlar blev de fart på elden, min ena strumpa dog oxå för den brann upp, men de gjorde inget haha. Sen cyklade jag hem vid typ kvart i 12 och kom hem lite efter tolv. Så dagen var lyckad!! 
 
Imorgon ska jag fixa boss på morgonen för att sen kunna va med kompisarna,juste gymmet ska ju in där med, ett riktigt rejält gym pass med fokus på ben och rumpa. De tycker jag är kul att träna. 
 
Vi hörs imorgon! puusss
 
 
ÅÅÅh jag älskar denna ponnyn så jävla mke , kan inte andas utan honom <3
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan