HAFT SÅ SJUUUKT 2 roliga dagar!!

Postat den: 2013-07-08 @ 20:47:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Haft 2 underbara dagar nu. Igår så va jag med Agnes och sara. Mina älskade vänner, vi pratade först, sen drog in till stan och spelade volleyboll med MASSA härligt folk. sjukt kul.
Idag var jag med älskade sara, hahah vi städade hennes brors lägenhet.. Eller hon, jag solade, köpte glass och ny bikini osv, sen badade vi på udden med annat roligt folk. Dagen var underbar! Nu är jag hemma och vilar, tittar lite gossip girl. Livet rullar på och har insett att jag inte alls är samma person som för ett tag sedan, jag hatar att vara snäll mot folk som behandlar mig dåligt och älskar att leva singel livet fullt ut.
Så från och med nu, är inte mitt moto behandla andra som du själv vill bli behandlad utan det är:
The best way to not get your heart broken, is pretending you don't have one. Haha kanske lite mer bitchigt men so what? Människor förändras och jag bara LEVER LIVET.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan