trött tjej

Postat den: 2013-01-31 @ 22:25:10 | | Kommentarer (0)

fotbollen, kul, ja. Jobbig? JA. en halvtimma intervaller, höll på att dö, sen spel i en timme ungefär.
När jag kom hem hoppa jag direkt in i duschen, duscha av mig och fixade mig, gick upp på rummet och gjorde styrkeövningar även att kroppen va helt död, när de är jobbigt, de är då det tar mest ;)

Planerar morgondagen, träffar issa en stund imorgon, mys, älskar min besti.
Sen tränar jag fotboll (och hoppas den inte är inställd för då döda jag seriöst folket) efter de DIREKT hem och plugga, måste faktiskt de, får lägga "sova över med kompisarna" på hyllan denna fredagen, stort prov på tisdag, som jag måste plugga till. lördag ska jag träffa Goa Tilda , umgås med henne osv. såklart kommer FLERA Styrkepass läggas in imorgon, ett pass innan fotbollen, ett Styrkepass efter träningen.

Vi hörs imorgon , puss!
Kroppen just nu, hoppas få se förändring sen :)

Tillbaka till startsidan