Tränat

Postat den: 2013-01-30 @ 19:14:35 | Allmänt | Kommentarer (1)

Skolan var sjukt wierd idag, sista lektionen kändes som 3 timmar, var helt väck, min fina fina kompis mådde inte alls bra (kommer inte säga NGT, för respekt till henne<3) och jag hade bara hört från mina kompisar om lite som dom sett, jag höll på att bryta ihop, gick som paralyserad, runt och runt, kunde inte tänka, och min blick fastnade på allt runt omkring mig, skicka iväg långt sms, och sprang sedan över hela skolgården, träffade folk som sa "hej" kände mig otrevlig som bara sprang men men.. kom upp till översta våningen och där brast det, jag var så rädd och orolig för mina kompiar betyder mest för mig, skakade mer än vad hon gjorde.. och satt och höll handen hela tiden, de var då jag inte kunde hålla tårarna inne , men men. åh detta är vad vänner är till för, och kommer alltid finnas för mina vänner<3

Så när jag kom hem så tog jag och åt, sen tog jag en jogging tur ute i vädret, så skönt att rensa tankar och allt.. gick sen in.. gjorde styrkeövningar, sittups, armhävningar, plankan, upp och ner med benen utan att nudda marken, sen träning för benen, och såklart rumpan, haha, lyssnade på dessa goa tagg låtarna när jag gjorde styrkeövningar: 



Imorgon blir det styrke övningr i skolan på idrotten, sen fotboll och en halvtimme springa ute med fotbollen oxå.

Bjuder på lite inspirationsbilder till ER, jag har iaf hittat min inspiration nu igen, nu ska vi köra, beach 2013
HERE I COME.



 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym

Känner inte dej sååå väl eller asså inte så vi umgås men du verkar vara en sån sjukt snäll person som verkligen gör allt för dina vänner, grym är du! <3

2013-01-30 @ 19:44:39
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan