klockan 20:00 publiceras läsvärt inlägg

Postat den: 2013-01-30 @ 19:33:33 | Allmänt | Kommentarer (0)

Klockan 20:00 publiceras LÄSVÄRT inläg, alla borde kika in på bloggen då, just so ya know <3
----------------------------------------------------------------------------------------------------

För att få er lite extra taggade till träningen tänkte jag att jag kunde ge lite tips på olika fina nya träningskläder, skor osv som man kan köpa in, bästa starten för att börja träna, sen såklart inspirationsbilder. 
Jag vet att man är fin som man är och yada yada, jag vet, men jag tränar för att jag tycker det är skönt och känslan efter, love it. Sen såklart för att få en jätte fin kropp, inte för att någon annan vill de, inte för att jag skämms eller något, utan att jag VET att den kan bli hur fin som helst, med jobb, och jag är villig att jobba för att få den där drömm kroppen som jag vet, att många vill ha. Även om man är nöjd med sin kropp. 


enkel och soft träningstopp finns på H&M HÄR


löpertights finns att köpa på H&M HÄR


funktionsjacka, träningsjacka finns på H&M HÄR



hihi söta rosa skor, finns att köpa HÄR
-------------------------------------------------------------
nu inspirationsbilder!




Sista bilden här.. asså shit, den får MIG motiverad, när folk säger att jag inte kommer palla, tröttna, de får mig att vilja visa dom och sen om ett tag kunna säga "HAh in your face bitch" ;) 

 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan