Dunkar musik.

Postat den: 2013-01-29 @ 20:17:33 | Allmänt | Kommentarer (0)

Bästa känslan är i mig just nu, pigg fräsvh och känner mig oerhört stark igen. Ska verkligen komma igång med träningen igen, förra gången blev jag magsjuk, så kände mig väldigt svag, men nu jädrans ska de bli ändring igen, två knditionspass gjorda, eller i skolan idag, så sprang jag 102 varv i mariasalen, jobbigt.. 24 armhävningar, sen 3 min och 8 sek (viktigt med sekunderna vetni) plankan, sen så var alla andra typ döda, men jag fortsatte med mina vanliga styrkeövningar när jag ändå var i gång haha.. Sen med fotbollen så körde vi som uppvärmning droppboll, sen körde vi att mna skulle sitta på varandras ryggar och spela droppboll samtidigt, efter det så körde vi sånna där övningar, hoppa hopprep, upp för en bänk, upp hopp och amrhävningar, sittupps m.m. Sen i slutet typ plankan och armhävningar.
Känner mig lite trött nu, men sån skön känsla. 
Ska iaf ta och spela lite boll här hemma med cajsa snart, sen ska jag ner och käka.. titta på tv osv. KUL. 

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag haft, som alla andra dagar nu för tiden. WIIEE :) 

Förresten, glöm de där inlägget som jag skrev igår, för att göra alla nyfikna.. kanske var lite dumt, så glöm de, haha ...;)


Åh pratade med saga om förra säsongens cup.. hade så kul, sprutade grädde på sofie för hon fyllde år på kvällen, när alla andra gick och badade, gick saga och jag till fotbollsplanen och spanade in killar, vi träffade en föredetta deltagare i ponnyakuten, jacob ling vannerus, han och hans kompisar gick och titta på våran match sen, pinsamt..
hur jag typ halv låg på saga varje kväll så hon inte kunde somna.. haha så roliga minnen, hoppas att denna säsongen blir LIKA rolig, för shit vad kul vi hade!! 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan