ASSSÅÅÅÅÅÅÅÅ ARG

Postat den: 2013-01-28 @ 18:06:24 | Allmänt | Kommentarer (0)

jävla tatt cp nässjö skogsvall cp ååååååååååååååååå arg är jag nu.. hade nyss bytt om och laddat för träning (som jag såå gärna ville gå på) SÅKLART ska man få äckligt fucking fult sms om att den är inställd för att konstgräset inte är spelbart?????????? Vad är detta för skitsnack... på alla cp ställen kan man spela på, för där skottar dom men nej i äckliga nässjö kan man inte träna... jag som såg framemot att träna med laget igen.

fan nu är jag arg och trycker snart sönder min data, jag som redan hade bytt om,,,,,,,,,,,,,,,, orkar inte ta av mig, nu ska jag tjura och hoppas på atttttttttttttttttt ......... jag vet inte... ska flytta härifrån och börja någonstans där dom iaf har en spelbar plan, aaaaaaaaahrggggggggggg.

// tjurig lina som inte kommer blogga just nu.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan