Just put à sherry on top.

Postat den: 2013-02-27 @ 18:33:00 | | Kommentarer (0)

sitter med ipaden framför mig, nudlar och en chokladmilkshake. njuter av livet just nu. Skidorna idag var så roligt. Har nog aldrig träffat så många nya vänner/personer på en och samma dag, lärde känna jätte många och alla bar så trevliga! Alltid kul att umgås/ åka med folk som är snälla, roliga och helt enkelt chill. jag åkte mest med Annie och Ebba och deras kompisar pga. jag nästan aldrig träffar dom.. de blir aldrig av.. så andra kompisar från skolan kanske är rätt lack nu, ledsen för det, men försökte även leta efter er.. Får bara hoppas på att ni har haft de trevligt utan mig.
Efter att jag Annie, Ebba och deras kompisar åkt ett tag tyckte jag de var dags att leta upp mina andra kompisar, men de var helt försvunna, så hittade dom aldrig, åkte emellan de med massa andra Goa personer som fanns i backen, Jennifer, Ebba, Viktor ex åkte jag mycket med! Även många från À. Och några från en annan klass som jag inte vet vilken haha.. de var riktigt kul, men hittade aldrig tbx till alla andra vännerna.. Tråkigt, men försökte leta!

nu ska jag käka på nudlar och dricka milkshake, puss.

Tillbaka till startsidan