idag är en sån dag

Postat den: 2013-02-27 @ 20:22:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag är en sån där dag då jag är trött i huvudet och kroppen, en sån där dag då jag sätter på musik på högsta volym, funderar, tänker, samlar känslor och låter de komma ut. En sån dag som egentligen behövs trots att den bara är jobbig och smärtsam, sån dag då alla minnena samlas men att jag inte vill de. Då allting svier lite extra, då allting blir snäppet värre än det egentligen är. 
Men egentligen.. vet jag att imorgon kommer jag vakna upp, lika sprallig som vanligt, lika glad som vanligt, och tro att allting är perfekt. Kanske är det de. Kanske har jag under en lång tid gömt mig bakom en fasad.. som nu inte längre behöver vara där.. Men jag stör mig på att efter alla dessa "sån här dagar" så vaknar jag upp, gladare än någonsin.. men egentligen vill jag ha en till liten "depp" dag, för att det är skönt, man är inte hela tiden glad, och de är skönt att någon dag känna att man är människa och att livet har sina ups and downs.. elleeeer så är jag bara rädd att allting är för bra och de snart ska vända neråt, då är de bättre att ha sina dagar titt som tätt.. tycker jag.. 

Så idag.. ska jag ligga kvar i sängen, försöka tänka positivt även om de kanske inte går för är man trött i hvudet vänds allting till något negativt.. även att jag inte har några problem.. haha gah vad rörigt inlägg. men jag tror ni fattar the point..^^ 



Allting går upp för mig ner solen går ner.. träffade en  tjej idag i skidbacken, som berättad lite om sig själv, och wow, de kändes, tyckte synd om henne, själv varit i hennes sist. OJ serri.. vi blundar för varandra, så snälla alla er där UTE, va snälla mot varandra, behandla varandra med respekt. Jag är glad för att jag pratade med denna tjej idag, för att jag lät henne åka med mig(inte för att hon inte skulle få de, men ni fattar).. det är jag stolt över. Alla kämpar. på sitt egna sätt. 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan