I had i dream -I was king -woke up - still king.

Postat den: 2013-02-28 @ 19:29:12 | Allmänt | Kommentarer (0)

städat rummet duktig lina.. Så när jag kommer hem imorgon är de dammsugat osv.. jaja.. skönt med ett fint rum!! 
Längtar så mke tills imorgon, ska be pappa sätta in 850 kr på kortet... vill köpa ett par mjukis på intersport för jag har inga mjukis- kaozzz, och dom kostar 450, får 400 kr i månadspeng får alltså inte mitt barnbidrag, alltså ska mina päron köpa nödvändiga kläder och de är mjukis, så pappa har nog inget val egentligen.. hahaha.. love you daddi. 
Ska även se om jag kan köpa en billig enkel kort svart mössa.. för många sa att jag passade i en sån... så ska gå in och kika på ex. JC, får inte kosta för mke bara.. ;) 
Sen pizza med söta Clara och sen träning, wiiieee.. kanske fiket där emellan ifall vi har lust.. jag venne.... vi har egentligen bara planerat cactus hahahaha. 

Men men, lyssnar musik, smsar osv, livet rullar , skolan rullar, träningarna rullar.. och bloggen rullar - soft. kan de bli bättre? Don´t think so. 


Inväntar ett långt privat men förväntansfullt samtal klockan 8.. watch out, nu ska lina ha förhör...with a special friend..;) 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan