Enighma..

Postat den: 2013-02-28 @ 08:59:44 | | Kommentarer (0)

Innan jag provred boss prova jag en ponny vid namn enighma. Hon var verkligen en super fin D-ponny. henne tänkte vi köpa först, men gick ej igenom besiktningen. jag var verkligen ledsen då, för även vi (som jag och boss) klicka. Så fin var hon, startat 1.10 och startklar 1.20. Tyvärr va hon ju inte de just då märktes de ju eftersom hon ek gick igenom. Men hoppas verkligen att hon har det bra med sin nya ägare, för att hon blev ju även en liten del av mig. Det var nästan att hon blev min alldeles egna ponny. men så blev de inte. Och istället så har jag fina ponnyn boss i stallet. Boss och jag klicka från första gången i stallet. Jag menar jag bara red skritt, trav och gallop. Sen kändes de prima fint! Och han blev min!
Men somsagt, enighma var en ponny som jag verkligen gillade. här får ni två bilder från provridningen'

Tillbaka till startsidan