Varit på stan

Postat den: 2013-04-27 @ 13:07:53 | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag så åkte jag, mamma och cajsa in till stan och käkade hotell frukost as gott!! Sen gick vi på stan, ska börja samla på typ ett armband sen kan man lägga till massa olika pandora smycken på det, as snyggt, det fanns et litet smycke som var guld och en diamt på toppen DEN ska jag SÅ hårt köpa först typ haha.. men den var dyr 1350 kr men vad ska man förvänta sig när det är en diamt i, haha! 
Köpte en navelpiercing också, sen gick jag till intersport och fixade sulor för mina fötter för de är typ ngt som har tryckts ner det är därför dt gör ont när jag springer, så det har jag fixat! 


Nu har jag bytt om till finkläder för tjejerna ska ju ha planka ikväll haha, så jag har redan börjat byta om, lite tidigt kanske! 

Vi hörs! 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan