Sprungit + styrketränat

Postat den: 2013-04-23 @ 20:36:54 | Allmänt | Kommentarer (0)

Haha idag var det riktigt jobbigt.. jag kände mig så töntig när jag promenerade så jag sprang både långa och korta rundan, även att jag inte är i form haha. Jag var såå sugen. Jag var mer rädd att jag skulle få ont under foten och i vaden vilket jag ALLTID får, visst vaden går att springa en bit med, men när foten gör ont asså den smärtan är så hemsk, de går bara att förklara den med att de känns som små knivar och nålar som sätter sig och trycker in i din hud varje gång du tar ner din fot när du springer- kan ni bara tänka er hur ont det gör? Jag börjar lipa så ont gör det. MEN idag fick jag inte ont någonstans, visst lite små ont i knäna och vaderna, men de var inget som störde mig, inte hållen heller, så idag gick det bra. Lite dålig kondition me jag slutade inte springa, utan ökade steget extra i slutet för att ta ut mig helt. Älskar den där känslan när man stannar och benen inte känns, de känns som att man typ står på moln, och man kan knappt gå, man tror att man ska ramla, för benen känns som spaghetti, haha såå kul! Sen gick jag in och gjorde, sid planka 1min på varsin sida, och 3 min plankan. Alltså 1 min x3 . Körde även min rump övning, men missa 10 stycken på varsitt ben för var helt slut så gick verkligen inte, sen räckte det verkligen haha. Så nu ligger jag i soffan helt trött haha. ;) 



lalalalalla pusss

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan