Rolig nyhet!

Postat den: 2013-04-30 @ 17:39:02 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har en rolig och förvånande nyhet till er! Imorgon är det tävling för Cajsa och Boss, men tyvärr igår på träningen så gick cajsa och boss omkull, Men boss fick inte någon skada eller så, han hoppade hinder efter det osv. Och jens sa att igår att de va okey att tävla om Boss var frisk. och de verkar han vara. Dock så blev cajsa lite skrajj efter allt som hände, och för att inte föra över rädslan på boss så ska jag få hoppa boss i 90cm. Så imorgon är det även hopptävling för mig, jag har ju ridit boss innan och kan alla hans knappar, så de går nog bra, får vara lite extra bestämd om han kanske är lite skrajj och även testar mig! Men de ska funka! Så de ska bli riktigt kul. Idag ska jag till tjejerna och mysa med dom, Ska hem sen ikväll för att få en bra sömn och kunna ladda upp för tävling! Gick in på netto och köpte godis och även alkohol fri cider, för de är så sött och riktigt gott. Men hon som jobbade i kassan tittade nog mer än 20 ggr på burken för att försäkra sig i att de var alkohol fri. hahah trots att det ståd att det var det över HELA burken haha. Lite kul. Hon såg väldigt förvirrad ut.. så de blir mys. Äter lite korv här hemma, sen bara käkar godis och myser med kompisarna! Massa tjejsnack osv! 


Vi hörs senare puss! 

Senaste tävlingen för mig och boss, det var en L:D eller L:C kommer inte ihåg som var i höstas så det var ett tag sen, ska bli riktigt kul och hoppas att jag får tillbaka allt tävlingsug, vilket jag hade förra gången jag BARA var med på en tävling som cajsa hoppade haha. 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan