Puuh

Postat den: 2013-04-25 @ 18:30:06 | Allmänt | Kommentarer (0)

hahaa shiit vad stressigt, men lina gillar hahha, kom hem från skolan, gick upp och tittade på del 2 av hockeymatchen de där nya programmet på tv 4. Såååå goa är dom , höll på att skratta ihjäl mig. Sen efter det så såg jag att del 3 skulle sändas idag kl 20:00. Då var det bara sätta på sig ridkläderna, mocka, packa, blanda mat, byta vatten och rida. Gjorde de, kommer inlägg sen om jag hinner hur de gick att rida Fantasi. Efter det var de direkt upp på rummet, städa, sen direkt in i duschen, skönt. NU är klockan 18:30, och jag har en och en halvtimme på mig att öva på SO:n men det är svårt så behöver mke tid. 

Bloggar senare, puss!




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan