Jag är ledsen

Postat den: 2013-04-24 @ 19:56:54 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har inte hunnit blogga någoonting sen 09:00. Asså jag var i skolan, som vanliga människor. Efter skolan hängde Hannah med mig hem, vi chillade, bara pratade massaaaaa tjejsnack, kommer så bra överrens med hannah asså. Så de va skit kul!! Då ville jag inte blogga för att vi pratade så mycket så vi hann lixom aldrig blogga hahha. Sen var det direkt iväg till intervall träning med fotbollen, Började tufft, sen var det lite roligare faktiskt 6 gånger skulle man köra 60 meter. Sen kom det en kille som sprang och tränade själv, det var någon "man" som var typ löpare för han sprang ruskigt fort, så fick jag möta han några gånger, inte en chans hade jag hahaha, 1 gång sprang jag lika med han, inte mer haha. 
Sen var det jobbigt igen. Shit, trodde jag skulle spy typ. När jag kom hem hade jag INGEN lust att köra styrketräning, men mamma som oxå hade varit ute och sprungit peppa mig, så jag körde ändå plankan, men jag var så stel, så hoppa in i duschen efter det, för de va ju sjuuukt kallt efter att vi hade sprungit alltså. 
Sen nu sitter jag här, snackar med folk och bloggar. Fin kombo. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Hahaa. jaja!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan