Hej alla'

Postat den: 2013-04-28 @ 13:53:19 | Allmänt | Kommentarer (0)

Igår var jag som sagt med tjejerna. De var super kul, käka planka olika tävlingar osv som dom hade fixat! Åkte dock hem vid 11 för att de var ju match dagen efter på morgonen, så kände att jag ville sova ordentligt. Idag spelade vi match, förlorade med 3-0 dock spelade vi bra och kämpade på väl, vi hade endast 2 avbytare, medans andra spelare var skadade eller ont i halsen, vilket resulterade till att vi inte kunde byta så ofta och blev väldigt trötta medans andra laget hade ca, 8 avbytare dom kunde byta med. Men de ska vi inte skylla på, dom var också väldigt duktiga och tuffa. Medans vi var väldigt trötta. Dock spelade alla så bra dom kunde och dd kändes super. Jag spelade back, men sen i slutet så kom Sofie springande och sa att jag skulle spela topp, de är första gången jag får göra de utan att ens tjata. Så de var kul! nu sitter jag hemma, tittar tv, snackar med vänner osv. Linn ska flytta sina hästar till gummagården så det är nästan jämte oss, så vi ska ses sen hihi! 
 
vårt internet har tagit slut nu, så de är drf bloggningen är så dålig, men snart ny månad då blir det bättre. Har fått en riktigt bra ide om åsiktsinläg när jag snackade med Cajsa, så den kommer senare. Vet inte när de blir dock. 
 
Fina boss! 
 
Ge mig sommar nu!! 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan