Godnatt

Postat den: 2013-04-24 @ 21:14:08 | Allmänt | Kommentarer (0)

Efter att ha powerwalkat 2 varv runt sjön på elevens val. INtervall tränat i ca. 1 timme med fotbollen, och stryektränat lite hemma,  var det mer än skönt att duscha, smörja in sig med body lotion, hoppa in i sin rosa lurviga onepiece, käka upp en liten snickers (jag vet inte bra men kunde inte hålla mig) sätta sig på fb och snacka är fett skönt ibland när man är såååhääär trött. 


Så nu ska jag upp med ipaden, snacka med kompisar och sen bara sova för det behövs nu för att hålla mig frisk, värme som sängen, en varm kopp obey och sen efter det sova, då håller jag mig frisk. Men peppar peppar, nu vaknar jag upp sjuk imorgon, så ska vi inte tänka, jag klarar mig. 

Godnatt! 

"Smile, so everybody wonder WHY you still smiling" 




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan