5 lite nyare saker ni kanske inte visste om mig.

Postat den: 2013-04-24 @ 09:00:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

1. Jag är inte alls lika blyg som jag var längre. 

2. Jag har verkligen fått inspiration till träningen, till bloggen, till fotbollen men framförallt till hästarna igen. 

3. När jag blir rastlöst går jag gärna och små äter godis, vilket inte är bra nu när jag ska börja träna ordentligt.

4. Jag är verkligen rädd för att gråta eller visa känslor inför andra i verkligheten, de känns så konstigt, så ofta håller jag det inom mig. när jag säger ofta menar jag hela tiden. 

5. Även om jag inte fuskar men ser andra fuska, då måste jag göra samma sak , för om det andra laget fuskar kommr dom vinna, så om inte jag fuskar kommer jag förlora alltså inte vinna, och om man inte vinner är man en loser och en förlorare, och det funkar inte.



#true


 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan